بهترین ها

بهترین مطالب برای شما که بهترین هستید

بهترین ها

بهترین مطالب برای شما که بهترین هستید

بهترین ها

وبلاگ بهترین ها برای بهترین ها

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
نویسندگان

بیست رکورد جالب از کریستیانو رونالدو

چهارشنبه, ۲۰ آذر ۱۳۹۸، ۰۲:۰۷ ب.ظ

رونالدو

بیست رکورد جالب که رونالدو دارد. 

به ادامه مطلب بروید

20. اولین بازیکنی که در 6 الکلاسیکوی متوالی گلزنی کرد

رونالدو اولین بازیکنی است که در 6 ال کلاسیکوی متوالی موفق به گلزنی شده است. وی از بازی رفت دو تیم رئال مادرید و بارسلونا در کوپا دل ری فصل 2011/12 تا بازی رفت دو تیم در فصل 2012/13 لالیگا، در شش دیدار متوالی برای رئال مادرید هفت بار گلزنی کرد و از این منظر رکورددار شد. وی با به ثمر رساندن 16 گل سومین گلزن برتر تاریخ ال کلاسیکوست.

کریستیانو رونالدو


19. بهترین گلزن رئال مادرید در تاریخ لیگ قهرمانان اروپا

کریستیانو رونالدو موفق شده 90 بار با پیراهن رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا گلزنی کند و رکورددار گلزنی با پیراهن لوس بلانکوس در تاریخ این مسابقات باشد. رائول گونزالس با 66 گل در جایگاه دوم قرار دارد. CR7 با زدن 92 گل بهترین گلزن رئال مادرید در تمامی رقابت های اروپایی نیز می باشد.

کریستیانو رونالدو


 18. رکورددار هت تریک در تاریخ لالیگا

کریستیانو رونالدو موفق به ثبت 32 هت تریک (زدن سه گل در یک مسابقه) در تاریخ لالیگا شده است و بیش از هر ستاره دیگری در تاریخ این مسابقات هت تریک کرده است. وی همچنین به همراه لیونل مسی با هشت هت تریک رکورددار هت تریک در یک فصل مسابقات هستند.

کریستیانو رونالدو


17. رکورددار هت تریک در تاریخ لیگ قهرمانان اروپا

کریستیانو رونالدو به همراه لیونل مسی رکورددار هت تریک در تاریخ لیگ قهرمانان اروپا است و موفق به ثبت 7 هت تریک در این مسابقات شده است. رونالدو همچنین با ثبت سه هت تریک در فصل 2015/16 رکورددار هت تریک در یک فصل مسابقات است.

کریستیانو رونالدو


16. رکورددار گلزنی در یک فصل جام باشگاه های اروپا/لیگ قهرمانان اروپا

کریستیانو رونالدو با به ثمر رساندن 17 گل در فصل 2013/14 رکورددار گلزنی در یک فصل رقابت های جام باشگاه های اروپا/لیگ قهرمانان اروپا است.

کریستیانو رونالدو


15. بهترین گلزن تاریخ جام باشگاه های جهان

کریستیانو رونالدو با به ثمر رساندن 5 گل در کنار لیونل مسی، لوییس سوارز و سزار دلگادو بهترین گلزن تاریخ جام باشگاه های جهان است و این فرصت را دارد در فصل آتی مسابقات به تنهایی در صدر قرار گیرد.

کریستیانو رونالدو


14. اولین و تنها بازیکنی که در هفت تورنمنت متوالی مهم ملی موفق به گلزنی شده است

کریستیانو رونالدو موفق به گلزنی در یورو 2004، جام جهانی 2006، یورو 2008، جام جهانی 2010، یورو 2012، جام جهانی 2014 و یورو 2016 شده است تا اولین نفری باشد که در هفت تورنمنت مهم و متوالی ملی موفق به گلزنی می شود.

کریستیانو رونالدو


13. اولین و تنها بازیکنی که در تک تک دقایق گلزنی کرده است

رونالدو اولین بازیکن تاریخ فوتبال است که موفق شده در تک تک دقایق از دقیقه 1 تا 90 گلزنی نماید و رکوردی منحصر به فرد از خود به جای گذارد. کریستیانو رونالدو بازیکنی خطرناک است. آن قدر خطرناک که در حقیقت نمی‌توانید برای یک دقیقه هم او را تنها بگذارید. او در هر دقیقه ممکن از یک مسابقه فوتبال 90 دقیقه‌ای گل‌زنی کرده است. این یعنی گلی در دقیقه اول، گلی در دقیقه دوم، و همین طور الی آخر.

کریستیانو رونالدو


12. بهترین گلزن تاریخ یورو شامل مرحله مقدماتی

کریستیانو رونالدو با به ثمر رساندن 29 گل بهترین گلزن تاریخ رقابت های یورو (مرحله مقدماتی و نهایی) است و بالاتر از سایر ستارگان قاره سبز قرار دارد.

کریستیانو رونالدو


11. رکورددار حضور در تیم منتخب سال یوفا

کریستیانو رونالدو 10 بار در تیم منتخب سال یوفا قرار گرفته است و رکورددار حضور در بین بهترین های سال یوفاست.

کریستیانو رونالدو


10. بهترین گلزن تاریخ پرتغال

رونالدو با به ثمر رساندن71 گل در 138 بازی ملی، رکورددار است و بالاتر از پدرو پائولتا (47) و اوزه بیو (41) قرار دارد. (گل های کریس رونالدو در تیم ملی پرتغال). رونالدو همچنین بهترین گلزن فعال دنیا در سطح ملی است.

کریستیانو رونالدو


9. بهترین گلزن تاریخ رئال مادرید

کریستیانو رونالدو با به ثمر رساندن 406 گل در 394 بازی رکورددار گلزنی در تاریخ رئال مادرید است. وی بالاتر از رائول گونزالس (323) و آلفردو دی استفانو (307) قرار گرفته است.

کریستیانو رونالدو


8. رکورددار کفش طلای اروپا

کریستیانو رونالدو چهار بار برنده کفش طلای اروپا شده است و در کنار لیونل مسی در صدر جدول رکوردداران این جایزه قرار دارد. وی یک بار به همراه منچستر یونایتد و سه بار به همراه رئال مادرید برنده این جایزه شده است و اولین بازیکنی است که در دو لیگ مختلف برنده این جایزه شده است.

کریستیانو رونالدو


7. رکورددار حضور در ترکیب تیم منتخب سال فیفا

کریستیانو رونالدو 10 بار در تیم منتخب سال فیفا حضور یافته است (بین سال های 2007 تا 2016) و به همراه لیونل مسی رکورددار حضور در تیم منتخب سال فیفاست. وی همچنین اولین و تنها بازیکنی است که با دو تیم مختلف در تیم منتخب سال فیفا جای گرفته است.

کریستیانو رونالدو و لیونل مسی


6. بهترین گلزن در رقابت های تحت نظارت یوفا

کریستیانو رونالدو با به ثمر رساندن 137 گل در رقابت های تحت نظر یوفا رکورددار است. وی 29 گل در رقابت های یورو (شامل مرحله مقدماتی) و 108 گل در رقابت های باشگاهی اروپایی به ثمر رسانده است و بالاتر از رائول گونزالس (106) و لیونل مسی (97) قرار دارد.

کریستیانو رونالدو


5. رکورددار آقای گلی در تاریخ جام باشگاه های اروپا/لیگ قهرمانان اروپا

کریستیانو رونالدو با 6 بار آقای گلی در تاریخ جام باشگاه های اروپا/لیگ قهرمانان اروپا رکورددار است. وی در این مسیر بالاتر از لیونل مسی (5) و گرد مولر (4) قرار دارد.

کریستیانو رونالدو


4. بهترین گلزن تاریخ رقابت های باشگاهی اروپایی

رونالدو با به ثمر رساندن 108 گل بالاتر از تمام بازیکنان تاریخ فوتبال، رکورددار گلزنی در کلیه رقابت های باشگاهی اروپایی است. وی اولین بازیکنی است که به رکورد 100 گل در رقابت های باشگاهی اروپایی دست یافت. وی در این راه بالاتر از لیونل مسی (97) و رائول گونزالس (76) قرار دارد. (نحوه به ثمر رسیدن گل های کریستیانو رونالدو در رقابت های باشگاهی اروپایی)

کریستیانو رونالدو


3. بهترین گلزن تاریخ یورو

کریستیانو رونالدو با به ثمر رساندن 9 گل به طور مشترک با میشل پلاتینی در صدر جدول بهترین گلزنان تاریخ یورو قرار دارد. هر چند این فرصت را دارد با حضور در جام ملت های آتی به تنهایی در صدر قرار گیرد. آلن شیرر نیز با 7 گل در جایگاه سوم قرار دارد. گفتنی است رونالدو تنها بازیکنی است که در چهار دوره رقابت های یورو موفق به گلزنی شده است.

کریستیانو رونالدو


2. بهترین گلزن تاریخ لیگ قهرمانان اروپا

رونالدو با به ثمر رساندن 105 گل، رکورددار گلزنی در تاریخ لیگ قهرمانان اروپاست. وی که 15 بار با پیراهن منچستریونایتد و 90 بار با پیراهن رئال مادرید گلزنی کرده است، اولین بازیکنی است که تعداد گل هایش در لیگ قهرمانان اروپا را سه رقمی کرد. کریس بالاتر از لیونل مسی (94) و رائول گونزالس (71) در صدر قرار دارد. (نحوه به ثمر رسیدن گل های کریستیانو رونالدو در لیگ قهرمانان اروپا)

کریستیانو رونالدو


1. بهترین گلزن تاریخ پنج لیگ معتبر اروپایی

کریستیانو رونالدو با به ثمر رساندن 369 گل، بهترین گلزن تاریخ پنج لیگ معتبر اروپایی است. وی که موفق شده 84 بار با پیراهن منچستر یونایتد در لیگ برتر انگلیس و 285 بار با پیراهن رئال مادرید در لالیگا اسپانیا گلزنی کند، بالاتر از ستاره هایی همچون جیمی گریوز، گرد مولر و لیونل مسی، بهترین گلزن تاریخ پنج لیگ معتبر اروپایی است.

کریستیانو رونالدو

گفتنی است کریستیانو رونالدو رکوردهای دیگری نیز در اختیار دارد که مهمترین آن ها به شرح ذیل است:

- اولین بازیکنی که در دو فصل متوالی لیگ حداقل 40 گل به ثمر می رساند.
- رکورددار بیشترین بازی ملی برای تیم ملی پرتغال
- رکورددار گلزنی در مرحله گروهی یک فصل لیگ قهرمانان اروپا (11 گل در فصل 2015/16)
- رکورددار گلزنی در فینال لیگ قهرمانان اروپا (4 گل)
- تنها بازیکنی که در سه فینال لیگ قهرمانان اروپا موفق به گلزنی شده است.
- رکورددار گلزنی در مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا (54 گل)
- تنها بازیکنی که در شش فصل متوالی لیگ قهرمانان اروپا حداقل 10 گل به ثمر رسانده است.
- رکورددار گلزنی در مرحله مقدماتی یورو و جام جهانی (44 گل)
- رکورددار گلزنی از روی نقطه پنالتی در لالیگا (57 گل)
- سریعترین بازیکنی که به رکورد 150 گل (140 بازی) و 200 گل (178 بازی) در لالیگا رسید.
- تنها بازیکنی که در شش فصل متوالی لالیگا 30 بار گلزنی کرده است.
-گلزنی در مقابل تمام تیم های لالیگا در یک فصل (فصل 2012/13)
- بهترین گلزن تاریخ دربی مادرید: 18 گل
- رکورددار قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا (4 قهرمانی در کنار سیدورف، مسی، اینیستا، ژاوی و پیکه)

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی